D.U.K

  • Ar kelionė gali neįvykti, nesusidarius minimliam keliautojų skaičiui?

    Turistinės kelionės sutartyje numatytas minimalus 25 keliautojų skaičius ir kelionių organizatoriaus teisė anuliuoti kelionę likus ne mažiau kaip 5 kalendorinėms dienoms iki išvykimo, nesusirinkus minimaliam keliautojų skaičiui.

  • Ar įmokėti pinigai už kelionę bus grąžinami, jei kelionė atšaukiama?

    Jei kelionę atšaukia kelionių organizatorius, turistui grąžinami visi įmokėti pinigai.

  • Kokios alternatyvos yra siūlomos, jeigu užsakyta kelionė anuliuojama?

    Jeigu kelionė anuliuojama, turistams siūloma vykti į tą pačią kelionę kita data arba turistas gali rinktis kitą tokios pat ar panašios vertės mūsų organizuojamą kelionę.

  • Koks asmens tapatybės dokumentas reikalingas vykstant į kelionę?

    Į užsienį galima vykti tik turint galiojantį pasą arba tapatybės kortelę.

    Vykstant į Europos Sąjungai ir Šengeno erdvei priklausančias valstybes reikia turėti pasą arba asmens tapatybės kortelę, galiojančius visos kelionės metu. Vykstant į šalis, nepriklausančias Europos Sąjungai ir Šengeno erdvei, būtinas pasas, kuris galiotų ne trumpiau kaip 6 mėn., skaičiuojant nuo kelionės pabaigos dienos; kai kurios šalys reikalauja ir 12 mėn. paso galiojimo termino (pvz. Indija). Ne visos šalys pripažįsta asmens tapatybės kortelę. Keliaujantiems per/į Albaniją, Andorą, Rusiją, Ukrainą, Baltarusiją, Maroką ir kt., vykstantiems į tolimuosius kraštus - Izraelį, Indiją, Meksiką, Kiniją, Tailando Karalystę, Vietnamą, Šri Lanką, ir kt., būtina vežtis Lietuvos Respublikos piliečio pasą. Prieš kelionę būtina įsitikinti, ar asmens dokumentai galioja. Tikslesnę informaciją apie kelionės metu reikalingus dokumentus gali suteikti migracijos tarnybos. Rekomenduojame į kelionę pasiimti asmens dokumento kopiją. Kelionės dokumentai (turizmo paslaugų teikimo sutartis, kelialapis, bilietai, būtinosios medicininės pagalbos užsienyje draudimas ir kt.) turi būti saugomi visos kelionės metu. Sienų kirtimo ir pasų kontrolės tvarka Šengeno erdvei nepriklausančių valstybių piliečiams (ne Lietuvos piliečiams) yra kitokia. Daugiau informacijos: www.urm.lt

  • Ar perkant kelionę privaloma įsigyti medicininių išlaidų draudimą užsienyje?

    Vykstant į kelionę rekomenduojame turėti medicininių išlaidų užsienyje draudimą, garantuojantį būtinos medicininės pagalbos užsienyje ir papildomų išlaidų, susidariusių dėl draudiminio įvykio, apmokėjimą. Tokį draudimą galite įsigyti kelionių agentūrose arba draudimo bendrovių atstovybėse. Būtinoji medicinos pagalba Europos Sąjungos šalyse, turintiems Europos sveikatos draudimo kortelę http://www.vlk.lt/vlk/lt/?page=info&id=1053
     

  • Kokie autobusai vyksta į organizuojamas keliones?

    Į keliones vyksta tursitinės klasės 48-60 vietų autobusai, kuriuose yra vaizdo ir garso grotuvai, oro vėdinimo sistema, tualetas. Autobusuose neteikiamos WiFi ir telefonų įkrovimo paslaugos, netiekiamas karštas vanduo.

  • Kokio svorio bagažą galima vežtis, vykstant į kelionę autobusu?

    Prašome, kad bagažo svoris neviršytų 25kg.

  • Ar autobuse yra karšto vandens?

    Autobuse yra karšto vandens aparatas, tačiau remiantis naujomis ES keleivių vežimo taisyklėmis, dėl san. higienos reikalavimų pilti vandenį autobuse (net autobusui stovint) draudžiama. Rekomenduojame įsidėti termosą arbatos arba kavos.

  • Ar autobuse galima naudotis tualetu?

    Tualetu autobuse naudotis galima, tačiau tai prašome daryti tik esant ekstra atvejui, kadangi tualeto talpa ribota. Sustojimo vietose rekomenduojame visuomet pasinaudoti viešuoju tualetu.

  • Ar kelionės metu yra numatyti sustojimai?

    Kelionės metu sustojimai planuojami kas 3 – 3,5 val. degalinėse ( ~ 20 - 30 min.), čia galėsite nusipirkti karštų gėrimų, užkandžių bei pasinaudoti tualetu.

  • Koks maitinimas įskaičiuotas į kelionės kainą?

    Informacija apie maitinimą nurodyta kelionių programose (skiltyje “Į kelionės kainą įskaičiuota").Maitinimo paslaugų teikimo tvarką, patiekalų ir gėrimų įvairovę, maitinimo laiką nustato viešbučių administracija. Jei išvykimas iš viešbučio yra ankstyvas, turistams gali būti pateikiamas pusryčių paketas;

  • Ar viešbučiai, kuriuose gyvensime, toli nuo miesto centro?

    Nakvynių metu, dažniausiai, apsistojame viešbučiuose, kurie įsikūrę užmieščiuose. Kitais atvejais viešbučio lokacija būna išskirta kelionės aprašyme.

  • Ar galima gauti informacija, kuriuose viešbučiuose apsistosime kelionės metu?

    Jeigu pageidaujate gauti informaciją apie apgyvendinimą konrečios kelionės metu, galite kreiptis į kelionių organizatorių nurodytais telefono numeriais ar el.pašto adresais (skiltyje kontaktai)

  • Kokia kalba vyksta ekskursijos kelionės metu?

    Į kelionę lydi kelionės vadovas iš Lietuvos. Kai kuriais atvejais miestuose, muziejuose ar kituose lankomuose objektuose ekskursijos gali vykti užsienio kalba (rusų, anglų ir kt.), pageidaujantiems informaciją į lietuvių k. gali išversti kelionės vadovas.

  • Kur galima rasti lankomų objektų kainas?

    Lankomų objektų kainas galite rasti kelionės aprašyme (skiltyje "Į kelionės kainą neįskaičiuota"), kelionės atmintinėje ar lankomų objektų oficialiose internetinėse svetainėse.

  • Ar vykstant į kelionę būtina iš anksto pinigus išsikeisti į reikiamą valiutą?

    Rekomenduojame turėti kiekvienos šalies smulkių pinigų (tualetams, gėrimams ir kt.). Jei pinigų neišsikeitėte Lietuvoje, tai galėsite padaryti pasienyje.

  • Ką reiškia "turime su kuo sugyvendinti pavienę moterį/pavienį vyrą"?

    Į kelionę vykstantį pavienis turistas dažnai nenori mokėti vienviečio kambario priemokos, todėl sutinka būti apgyvendintas su tos pačios lyties kitu pavieniu turistu, kuris taip pat nenori mokėti papildomos priemokos. Tokie pavieniai turistai, neužsisakę vienviečio kambario, apgyvendinami dviviečiame arba dviviečiame su pristatoma lova kambaryje kartu su kitais turistais.